سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سامسونگ گلکسی S20 ، S20 + ، S20 Ultra و Galaxy Z Flip منتظر تأیی

پرچمداران جدید سامسونگ در اینجا هستند - و آنها یک تلفن قابل حمل نسل بعدی را با خود به همراه آوردند. اینها شایعات بسیار زیادی بود ، بنابراین ما کم و بیش می دانستیم که چه انتظاری را باید انتظار داشته باشیم ، اما اکنون که همه چیز در فضای باز است ، باید بپرسیم - شما چه فکر می کنید؟

 

بیایید از بالا شروع کنیم. سامسونگ Galaxy S20 Ultra بهترین سنسور تصویر 108 مگاپیکسلی سامسونگ و اولین لنزهای پراسکوپ آن را پشتیبانی می کند (با پشتیبانی از یک سنسور 48 مگاپیکسلی). این دو به همراه دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی می توانند از کیفیت پیکسل برای بهبود کیفیت تصویر در شرایط روشنایی کمتر استفاده کنند. دوربین بخصوص 108 مگاپیکسلی اولین کسی است که می تواند 9-in-1 binning را انجام دهد (سامسونگ آن را "Nonacell" می نامد).

 

Ultra کمی بزرگتر از S20 + است و دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی است. همچنین اولین سری از سری S است که از شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می کند (اگرچه مانند Note10 + ، فقط یک آداپتور 25W در جعبه دریافت می کنید).

 

ما یک مقایسه دقیق تر از سه گانه S20 منتشر کردیم و البته ما یک بررسی راحت در مورد Galaxy S20 Ultra داریم. به نظر شما این پرچمدار خواهد بود که در H1 2020 ضرب و شتم شود یا سامسونگ این مارک را از دست داد؟

سامسونگ گلکسی S20 + با رزولوشن 12 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده است ، اما سنسور جدید دارای پیکسل های بزرگتر - 1.8 میکرومتر است. به اندازه پیکسل های بنزینی 2.4μm از Ultra نیست ، اما هنوز یک نسخه ارتقاء یافته نسبت به پیکسل های 1.4μm از نسل S10 است.

 

ماژول 64MP وظیفه مضاعف را ارائه می دهد. برای عکسها ، بزرگنمایی نوری هیبریدی حداکثر 3 برابر را ارائه می کند. برای فیلم ، می تواند در وضوح 8K ضبط کند. هر سه تلفن S20 از 8K پشتیبانی می کنند ، اما Ultra از سنسور اصلی بزرگتر برای انجام این کار استفاده می کند ، بنابراین ممکن است از لحاظ کیفیت تصویر ، دست بالایی داشته باشد.

 

نظرسنجی هفتگی: Samsung Galaxy S20، S20 +، S20 Ultra و Galaxy Z Flip

همچنین ، هر سه مدل S20 دارای صفحه نمایش با توان 120Hz هستند. آنها در حالت 60Hz از جعبه تنظیم شده اند ، اما در صورت تمایل می توانید میزان سرعت بالا را فعال کنید. توجه داشته باشید که در رزولوشن QHD رندر نمی توانید 120Hz داشته باشید ، فقط در FHD (صفحه نمایش فیزیکی دارای وضوح تصویر 1440p + است).

 

بنابراین ، در مورد Galaxy S20 چطور؟ این احساس بسیار متفاوت از Ultra است ، اما به عنوان یک پیگیری S10 + در آن جای خود را احساس می کند. یا چیزهای دیگری را می بینید؟

 

سامسونگ گلکسی S20 +

پیگیری کامل گلکسی S10 است

خیلی عالی خواهد بود که قیمت ها شروع به کاهش می کنند

من Galaxy S20 Ultra را ترجیح می دهم

این برای من نیست

Samsung Galaxy S20 5G (و 4G) دارای سخت افزار دوربین مشابه پلاس است. خوب ، فاقد ماژول DepthVision است ، اما این کار بزرگی نیست. فضای ذخیره سازی مسئله ای بسیار بزرگتر است زیرا 128 گیگابایت همه چیز را بدست می آورید (در S20 + ، مدل 5G دارای گزینه های 256GB و 512GB). شکاف کارت میکرو اس دی می تواند به میزان 1 ترابایت بیشتر فضای ذخیره سازی اضافه کند.

 

همچنین ، مدل 5G تنها از استاندارد استاندارد کندتر 6-گیگاهرتز پشتیبانی می کند در حالی که مدل های بزرگتر S20 نیز mmWave دارند که حداکثر سرعت بارگیری آن از نظر نظری 2Gbps است (mmWave از پوشش ضعیف رنج می برد).

 

با این حال ، Galaxy S20 کمترین و مقرون به صرفه ترین از سه گانه جدید است ، در حالی که ارائه عملکرد مشابه (اسنپدراگون 865 یا اگزینوس 990) و همان پیشرفت های دوربین. بد نیست - یا اینطور است؟

 

قبل از رای دادن ، ممکن است بخواهید بررسی دقیق گوشی Galaxy S20 و S20 + را برای بررسی دقیق تر این دو تلفن بررسی کنید.

 

سامسونگ گلکسی اس 20

فقط آنچه می خواستم

خیلی عالی خواهد بود که قیمت ها شروع به کاهش می کنند

من یک تلفن کوچکتر مثل Galaxy S10e می خواستم

من Galaxy S20 + / S20 Ultra را ترجیح می دهم

این برای من نیست

Samsung Galaxy Z Flip ممکن است اولین گوشی تاشو باشد که درست کار شده است. شیشه فوق العاده نازک (UTG) در صفحه نمایش داخلی نسبت به پلاستیک مورد استفاده در پوشه های نسل اول (که می تواند با یک انگشت خراشیده شود) از خراش بسیار قابل توجهی برخوردار است.

 

بر خلاف Galaxy Fold ، Z Flip یک "قلاب" است. با باز شدن ، صفحه نمایش 6.7 اینچی با نسبت ابعاد 22: 9 به شما می دهد. با بسته شدن ، به مربع 87.4 73 73.6 x 17.3 میلی متر می رسد. سپس برای اعلان ها یک صفحه نمایش خارجی 1.1 اینچی دریافت می کنید.

 

نظرسنجی هفتگی: Samsung Galaxy S20، S20 +، S20 Ultra و Galaxy Z Flip

در حالی که صفحه نمایش سال 2020 است ، سرپوشیده ها 2019 هستند - یک اسنپدراگون 855+ ، اتصال LTE ، دوربین 12 مگاپیکسلی (معمولی + اولتراساید) و یک باتری 3،300 میلی آمپری با شارژ 15W. می توانید اطلاعات مربوط به قیمت سه گانه S20 و Z Flip را در اینجا بیابید (اسپویلر: هزینه تاشو 1،380 دلار / 1،480 یورو هزینه دارد).

 

قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه سامسونگ یک تلفن قابل تاشو ساخته است که می توانید بخرید یا اینکه هنوز هم مناسب شما نیست ، به بررسی مفید گوشی Galaxy Z Flip ما نگاهی بیندازید.