سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وفاداری به نام تجاری ساخت: چگونه مشتریان را به طرفداران مادام ال

ایجاد وفاداری به نام تجاری برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است.اگر شرکتی دارید و هنوز به فکر وفاداری به برند نیستید ، ممکن است از دست برود.ایجاد مناسبات ماندگار با مشتریان ، ایجاد ماندگاری در یک برند است. مراقبت از این روابط موضوعی است که همه برندها باید روی آن تمرکز کنند.در اینجا نکاتی مفید و مشاوره اثبات شده برای هر مارکی که امیدوار به ساخت آن پایه وفادار مشتری طرفدار هستند ، آورده شده است.

 

وفاداری به برند چیست؟

من یکی از آن دسته از افرادی هستم که عاشق مردم شگفت زده با قهوه هستم. اما قهوه می تواند چنین انتخاب فردی باشد.

 

در اینجا در کانادا ، ما یک مارک قهوه عالی داریم که غرور کانادایی را در قلب همه تحریک می کند.

 

قهوه ای که بسیار افسانه ای است ، شکاف بین یک طرفدار سخت Starbucks و یک عاشق قهوه فوری را به زیبایی می گذارد. این قهوه ای است که همه ما عاشق آن هستیم ، و اکنون که آنها کباب تیره و اصلی را ارائه می دهند ، می توانید تقریباً در مورد هر کسی که انتخاب خود را دارد ، راضی کنید.

 

تیم هورتونز

 

هیچ کس هرگز شکایت نمی کند وقتی با تیم هورتونز شرکت می کنید. تیم هورتونز برای نشان دادن قهوه و کانادایی بودن آمده است.

 

هر روز صبح برای گرفتن "Double Double" (دو کرم ، دو قند) ، یکی دیگر از علاقه مندان به کانادا ، خطوط افسانه ای هستند.

 

چگونه یک فنجان قهوه ساده ، یا بهتر بگوییم ، یک قهوه خانه به یک برند کاملاً کانادایی تبدیل شد؟

 

با ایجاد وفاداری به برند.

 

در مورد وفاداری به برند مطمئن نیستید؟ خوب ، این ویدیو را بررسی کنید:

 

 

و به هر حال انگلیس ، اگر فکر می کنید قلاب نیستید ، نیستید. تیم هورتونز قصد دارد به زودی تعدادی از آن بزرگترین تولیدکننده بزرگ کانادایی را به ایالات متحده آمریکا برساند.

 

این همان چیزی است که ما در این وبلاگ وفاداری به نام تجاری پس از ساخت بلاگ صحبت خواهیم کرد.

 

چگونه می توانید برندی بسازید که بر قلب و ذهن مشتریان شما جلب شود؟ اگر می خواهید برندی بسازید که به جامعه ما تبدیل شود ، در ادامه بخوانید.

 

 

راه های ایجاد وفاداری به برند

اگر به دنبال ایجاد مارک هستید ، به مشتریان وفادار نیاز دارید.

 

وقتی شخصی به یک برند وفادار است ، به این معنی است که وقتی با تصمیم بین شما و رقابت شما روبرو می شوید ، هر بار شما را انتخاب می کنند. واضح است که همه صاحبان مشاغل از شما می خواهند که برند خود را نسبت به رقبا ترجیح دهید.

 

اما شما دقیقاً چگونه آن نوع بیعت را ایجاد می کنید؟

 

بیایید به پنج روش نگاهی بیندازیم که شرکا می تواند روابط خود را با مشتریان خود از دوستیابی غیر عادی به تعهدات کامل منتقل کند:

 

چیزی منحصر به فرد و قابل اعتماد ارائه دهید

روی یک چیز متمرکز شوید که شما را عالی می کند

خدمات مشتری برجسته ارائه دهید

برنامه های وفاداری ارزشمندی را تنظیم کنید

استادان رسانه های اجتماعی شوید

هدف شما ایجاد تجربه مشتری مثبت در هر زمان تعامل با نام تجاری شماست ، کم کم باعث می شود که آنها عاشق محصول یا خدمات پیشنهادی شما باشند.

 

چیزی را ارائه ندهید که شخص دیگری نتواند

مارک های موفق با ارائه چیزی منحصر به فرد ، مشتریان را جذب و نگه می دارند.

 

به عنوان مثال ، این ساندویچ ها وجود دارد که من وقتی خانواده سختی را پشت سر می گذارم ، دوستان و خانواده ام را می گیرم ، و می خواهم یک وعده غذایی برای آنها بیاورم (من یک آشپز وحشتناک هستم). من مایلم فقط به این دهلی کوچک سفر کنم و بتوانم چهره آنها را روشن کنم وقتی مرا دیدم که آن کیف قهوه ای امضا شده را حمل می کنم.

 

این Deli چیزی را ارائه می دهد که هیچ کس دیگری قادر به ارائه آن نیست.

 

این بیش از یک ساندویچ است. این یک تجربه غذایی با هیچ فروشگاه فرعی دیگر در شهر ما نیست. مشتریان آنها وفادار و با خردمند هستند؛ آنها یک محصول خوشمزه را می فروشند که هرگز آنها را رها نکرده است.

 

چگونه شما منحصر به فرد هستید؟

 

هرچه هست ، در مورد آن به مردم بگویید! اگر آنها هنوز آن را تجربه نکرده اند ، به آنها دلیل دهید تا هرچه را که می فروشید ، امتحان کنند. آنها نمی توانند عاشق شوند بدون اینکه به اولین روز بروند.

 

وفاداری به نام تجاری به طور خودکار اتفاق نمی افتد ، اما به دست می آید که هر از گاهی ، شما یک تجربه فراموش نشدنی از رقابت خود بی نظیر ارائه می کنید.

 

روی چیز خاص خود تمرکز کنید

هنگامی که «ویژگی تجاری منحصر به فرد» خود را پیدا کردید ، لازم است که دقیقاً به مخاطبان خود بگویید که چیست و بر روی آن چیزی خاص که می خواهید شرکت شما برای آن شناخته شود ، بنا شده است.

 

ممکن است محصولی کاملاً ارگانیک ، محلی تهیه شده و به بازار غذای سالم عرضه کنید - با آن همراه شوید. به همین ترتیب ، ممکن است متوجه شوید که می خواهید روی بعضی از طرح های منحصر به فرد بسته بندی مواد غذایی کار کنید.

 

یا شاید شما یک نوع باشگاه اشتراکی بیکن ایجاد کرده اید که به افرادی جلب می شود که فقط نمی توانند به اندازه کافی از آن حسن دودی ، شور استفاده کنند.

 

ویژگی ویژه "ویژه" شما آنچه را که می خواهد داستان برند شما ، تلاشهای بازاریابی شما ، تمام ارتباطات باشد را هدایت می کند.

 

از همان ابتدای داستان نام تجاری خود گرفته تا هر نقطه تماس با مصرف کنندگان ، می خواهید آنچه را که برند شما بی نظیر و خاص می کند منعکس کنید.

 

چه می شود اگر چیز "ویژه" من یک کیفیت غیرقابل تحمل باشد؟

 

سؤال خوبی بود. بیایید به مثال تیم هورتون برگردیم. ممکن است آنها به دلیل داشتن یک فنجان قهوه تازه ، خوب و داغ شناخته شده باشند ، اما این داستانی نیست که آنها می گویند.

 

برندی که خودش را به پارچه آنچه کانادا بزرگ است ، با داستان سرایی عالی تبدیل کرده است. تیم هورتونز با کمپین بازاریابی "هر جام از یک داستان می گوید" ، قلب و ذهن همه کانادایی ها را تقویت کرد:

 

 

از آنجا که تیم هورتونز شرکت خود را در ایالات متحده و ایالات متحده گسترش می دهد ، دیدن استراتژی بازاریابی و برندسازی آنها جالب خواهد بود.

 

چرا؟

از آنجا که آنها نمی توانند از حسن نیت خود که در اینجا در کانادا ساخته اند در تلاش های بازاریابی خود استفاده کنند.

 

آنها تلاش کرده اند این دژ را در بازار ایالات متحده بیابند ، اما همچنان سعی در گسترش برند خود دارند ، نه فقط در سایر بازارها بلکه در اینجا در کانادا. فقط زمان خواهد فهمید که آیا این یک استراتژی برندسازی هوشمند است یا نه.

 

خدمات مشتری را دوباره تعریف کنید

وقتی کلمات "خدمات مشتری" را می شنوم به من احساس نمی کند همه احساس گرم و گرما می کنم.

 

فکر تماس با خدمات به مشتری باعث می شود همه من به یکباره احساس خستگی ، اذیت و اضطراب داشته باشم. زندگی کوتاه است - من نمی خواهم آن را صرف نگه داشتن گوش دادن به موسیقی آسانسور یا بدتر از آن کنم ، با یک غریبه در مورد بازگشت ساده بحث می کنم.

 

اگر می خواهید وفاداری به برند بسازید ، تجربه خدمات به مشتری را بهبود بخشید.

 

فقط یک برخورد مثبت می تواند باعث ترس و نگرانی مشتری از تماس با شما شود. در جای خود ، شما یک قدردانی و تمایل پایدار خواهید داشت تا بتوانید پول بیشتری را برای آنچه پیشنهاد می کنید سرمایه گذاری کنید.

 

به عنوان مثال ، من اخیراً در مورد یک محصول معیوب با یک خرده فروش آنلاین تماس گرفته ام. من برای نبرد قریب الوقوع با سو از اداره خدمات مشتری آماده شدم و محصول را در یک طرف و بیانیه کارت اعتباری خود را در دست دیگر نگه داشتم.

 

بعد از اینکه من درباره وضعیت من توضیح دادم ، او غیر عادی ترین کار را انجام داد. او واقعاً از این امر عذرخواهی کرد ، بلافاصله خرید 25 دلاری من را پس داد و به من 10 دلار اعتبار برای خریدهای بعدی داد.

 

با شنیدن این خبر خوب ، احساس کردم بدنم آرام است. شانه هایم پایین آمد ، دستانم شواهد را بر روی صفحه ایستگاه آزاد کردند و لبخندی به صورتم آمد.

 

آن روز آنها مشتری وفاداری را بدست آوردند. و مشتریان وفادار ارزش دارند که وزنشان را در طلا برای تجارت شما رقم بزنند.

 

چگونه می توانید خدمات با کیفیت مشتری را بصورت آنلاین بسازید؟

خدمات با کیفیت ساخت مشتری به برند شما در ایجاد وفاداری به برند کمک خواهد کرد. اما چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

 

به طراحی وب سایت خود توجه کنید

شما نمی خواهید مشتری های خود را ناامید کنید با داشتن یک سایت پیمایش سخت که باعث ناامیدی آنها می شود. همه ما در سایت هایی قرار گرفتیم که کار با آن دشوار است.

 

ما قبلاً در مورد این مورد در وبلاگ صحبت کرده ایم ، بنابراین مطمئن شوید که شما یکی از اشتباهات برتر طراحی وب سایت را مرتکب نشده اید.

 

همه ما در سایت هایی قرار گرفتیم که کار با آن دشوار است.

 

اگر مقداری بودجه را در طراحی حرفه ای سرمایه گذاری کنید ، پیشرفت بهتری برای تجربه مشتری خواهید داشت ، که به نوبه خود نحوه ایجاد وفاداری به برند است.

 

اجازه ندهید که سایت شما به یک دردناک در تلاش برای نام تجاری شما تبدیل شود.

 

در صورت نیاز به کمک به طراحی وب خود با ما تماس بگیرید.

 

بسته بندی خود را به درستی دریافت کنید

 

چه کسی عاشق سفارش یک محصول آنلاین و گرفتن چیز خاصی در جعبه پست نیست؟

 

اگر می خواهید مشتریان خود را دوست داشته باشید ، می خواهید دوباره برگردید و خریدهای خود را با خود به رخ بکشید ، حتما کالاهای خود را با کمی سبک و لطف بسته بندی کنید - یا چیز دیگری که کیفیت برند شما را به شما ارتباط می دهد.

 

من اتفاقاً عاشق این بسته بندی خلاقانه از Thelma"s Treats ، شرکتی هستم که کلوچه های خانگی و تازه پخته شده را مستقیماً به درب شما تحویل می دهم.

 

ایده بسته بندی منحصر به فرد آنها: یک اجاق مقوایی که باز و آشکار می شود - کوکی ها! تصور کنید که!

 

چه مفهومی ساده و منحصر به فرد که باعث می شود مشتریان بتوانند با دوستان خود در موردش صحبت کنند و برای سفارشات بیشتر برگردند.

 

مانند نقاط تولد ، نقاط عطف مشتریان را جشن بگیرید!

چه کسی چیزهای مجانی را در روز تولد خود دوست ندارد؟

 

یک راه برای اینکه به مشتریان خود همه حس دهید این است که تجربه خود را شخصی سازی کنید و چیزهای مجانی را در روز تولد خود دور کنید ، راهی عالی برای هر کسی که احساس فوق العاده کند.

 

به شخصه ، من مشتاقانه مشتاقانه من یک بار در سال وانیل وانتی لاته ، فوم اضافی ، انتخاب گرم اضافی از Starbucks هر سال در روز تولد من است. (بله ، من در این پست یک بار دیگر در مورد قهوه صحبت می کنم. قسم می خورم مشکلی ندارم.)

 

فراموش نکنید که برای مشتریان خود یادآوری ویژه تولدت مبارک وعده های چیزهای رایگان را ارسال کنید!

 

با طرح پاداش مشتریان را تشویق کنید

 

برنامه های وفاداری به مشتریان خود دلیل می دهد تا شما را دوست داشته باشند. مشتریان عاشق یک معامله خوب ، دسترسی اختصاصی ، تخفیف منظم و حتی هدیه گاه به گاه هستند.

 

غول تجارت الکترونیک آمازون دارای یک برنامه پاداش عالی به نام Amazon Prime است.

 

با 100 دلار در سال ، اعضای نخست وزیر آمازون روز حمل رایگان ، ذخیره رایگان عکس نامحدود رایگان ، و دسترسی انحصاری به فیلم های رایگان ، کتابهای الکترونیکی ، موسیقی و نمایش های تلویزیونی رایگان دریافت می کنند.

 

آیا می توانید کاری مشابه انجام دهید؟

 

دست از خندیدن بردارید - ممکن است!

 

حتی اگر شما یک مغازه یک نفره باشید ، شرط می بندم که صاحبان مشاغل کوچک دیگری نیز در آنجا حاضر به همکاری هستند. آنها می خواهند یک برنامه پاداش موفق به همان اندازه که شما انجام می دهید! با هم ، ممکن است بتوانید مشوقهایی را ارائه دهید که مشتریان شما نمی توانند از این امر امتناع کنند.

 

لازم نیست مانند Amazon Prime 100 دلار هزینه داشته باشد ، حتی می تواند به آن بپیوندد رایگان است ، اما نکته اینجاست که شما به تجربه کلی آنها ارزش افزوده می دهید ، و این نشان می دهد که شما به آنها اهمیت می دهید.

یک کلمه توصیه: آن را سرنگون نکنید.

 

بهترین برنامه های وفاداری برای مشتریان و کارمندان ساده قابل فهم است. شما نمی خواهید با عصبانیت یا ناامید کردن آنها از قوانین و مقررات بسیار پیچیده ، وضعیتی ایجاد کنید که برنامه شما تأثیر متفاوتی بر روی مشتریان شما بگذارد.

 

بیایید به چند نمونه خوب از طرح های پاداش که در انگلستان کار می کنند ، نگاهی بیندازیم:

 

 

مترو

ساندویچ ساز مشهور جهان مترو سیستم وفاداری مبتنی بر امتیاز را تحت عنوان Subcard اجرا می کند. مانند اکثر برنامه های وفاداری این روزها ، می توانید کارت امتیاز آنها را مستقیماً در گوشی خود بارگیری کنید. این بسیار مفید است ، زیرا شما هرگز کارت خود را فراموش نمی کنید.

 

دیگر نیازی نیست که از طریق یکی از 50 کارت پر کردن کیف پول یا کیف پول برای پیدا کردن آن در جایی در نزدیکی پشت ، سر و صدا کنید ، بین این دو نفر دیگر که به نظر می رسد آن را در نوعی نذر نگه داشته اند!

 

Subcard روش دیگری دارد که به شما امکان می دهد امتیازات خود را تقویت کنید. آنها ویژگی Subsquad را معرفی کرده اند.

 

این به شما امکان می دهد تا حداکثر 8 دوست را به کارت / برنامه خود اضافه کنید. اگر یکی از آن دوستان در مدت 4 ساعت از خرید یکی از متروها بخرد ، کارت ویزیت شما با پاداش 50 امتیاز تقویت می شود.

 

این بسیار جالب است و مطمئناً باعث می شود امتیازات شما بالا برود!

 

 

قهوه کاستا

قهوه Costa یک طرح پاداش را اجرا می کند که به مشتریان امکان می دهد بر اساس خریدهای موسوم به Cafe Club ، امتیاز کسب کنند.

 

برای هر 1 پوند هزینه شده شما 5P اعتبار به کارت Costa خود دریافت می کنید. شما می توانید این موارد را در هر زمان و در هر مورد بازخرید کنید. این چیزهای کوچک مانند این است که مشتریان را متوقف می کند به جاهای دیگر متوقف شوند. مردم آن نقاط آزاد را می خواهند!

 

ساختن نقاط کاستا مدتی طول می کشد. اگر یک قهوه متوسط ??خریداری کرده باشید ، امتیاز 10 پوند دریافت خواهید کرد. بنابراین ، شما مجبورید قبل از اینکه یکی رایگان بدهید ، حدوداً 20 قهوه خریداری کنید. اما سلام ، یک فرد آزاد یک فرد آزاد است و من قهوه زیادی می نوشم.

 

تسکو

تسکو سیستم پاداش Club Card خود را دارد. این یکی از برنامه های جالب توجه پاداش است زیرا می توانید در بسیاری از مناطق مختلف در تسکو امتیاز کسب کنید. شما می توانید در بدیهی ترین منطقه ، مواد غذایی جمع آوری کنید. با این حال ، شما همچنین می توانید در بیمه اتومبیل و وام خود را جمع آوری کنید.

 

این هوشمندانه است زیرا باعث می شود مشتری در مورد سایر خدمات خود فکر کند.

 

بیایید برای مثال وام بگیریم:

 

من می گفتم اکثر افراد یک جستجوی انجام می دهند و به دنبال کسی هستند که کمترین نرخ بهره را دارند.

 

این جایی است که کارت باشگاه وارد می شود. به عنوان مثال ، اگر بانک Natwest و تسکو با همان پیشنهاد وام مسکن حاضر شوند. چه کسی را انتخاب می کنید؟ این وقتی شروع به جستجوی مشوق ها می کنید.

 

اگر از قبل صاحب Club Card هستید ، به احتمال زیاد با انگیزه امتیازهایی که می توانید جمع کنید ، تغییر می کند. اگر شما صاحب Club Card نیستید ، احتمالاً سریع می توانید یکی از آنها شوید.

 

و رونق ، تسکو مشتری جدیدی دارد.

 

 

نحوه استفاده از تسکو به شما برای صرف امتیاز خود نیز جالب است.

 

بر خلاف بسیاری از شرکت های دیگر ، می توانید امتیاز خود را در خارج از تسکو در جاهایی مانند Odeon ، Cineworld ، Pizza Express و English Heritage Heritage بازخرید کنید. این پایه مشتری شما را باز می کند.

 

علاقه مندان به سینما بیشتر از Asda می خواهند در Tesco خرید کنند زیرا بیشتر از این خارج می شوند. آنها به هر حال آنها خرید مواد غذایی خود را انجام می دهند ، چرا از این امر نیز سود نمی بریم.

 

اودئون

اودئون سیستم برتر باشگاه اودئون را دارد و می دانم که تونی آن را دوست دارد. اگر اهل سینما معمولی هستید ، این یکی برای شما مناسب است.

 

برای هر 1 پوندی که خرج می کنید 10 کارت در کارت خود دریافت می کنید. می توانید از این طریق بلیط بلیط سینما ، پیشخوان فروشگاه و کاستا و بن و جری و پیشخوان امتیازات شخصی خود اودئون را بدست آورید. (درست می دانم ، برخی از مردم در واقع آن دسته از گران قیمت ها را می خرند!)

 

اگر مثل من هستید و حداقل هفته ای یک بار از سینما دیدن می کنید ، این نقاط به سرعت بالا می روند!

 

 

چکمه

چکمه ها کارت Advantage خود را دارند. من در این باره با شریک زندگی تونی صحبت می کردم و او با آن رابطه عشق و نفرت دارد. در حالی که او این واقعیت را دوست دارد که می توانید در هنگام خرید امتیاز جمع کنید ، اما مطمئن نیست که ارزشش را دارد.

 

چرا؟

 

از آنجا که به طور معمول ، چکمه ها نسبت به جاهای دیگر گران تر هستند.

 

تنها چیزی که Boots از طریق کارت Advantage Card خود ارائه می دهد ، یک جزوه پیشنهادات و کوپن های دو نقطه است که هر از چند گاهی از طریق در می آیند. اینها مفید هستند و به شما امکان می دهند تعادل امتیاز خود را واقعاً تقویت کنید. (اگر یادتان هست این کار را انجام دهید!)

 

کارت مزیت می تواند یکی از دلسرد کننده ترین کارت های وفاداری در آنجا باشد. قطعاً جایی برای پیشرفت وجود دارد.

 

این بسیار خوب خواهد بود اگر آنها می توانند راهی برای اعمال کوپن های پستی روی کارت پیدا کنند ، بنابراین شما آنها را بدون توجه به این که قراضه کوچک کاغذ سوراخ شده را به خاطر آورده اید دریافت کرده اید یا نه. این امر باعث ایجاد دنیای تفاوت در مشتریان خواهد شد.

 

 

برای ساخت وفاداری به برند از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

رسانه های اجتماعی راهی عالی برای درگیر کردن مشتری شما است. با داشتن بیش از 1.5 میلیارد کاربر در فیس بوک ، 320 میلیون در توییتر و 300 میلیون در LinkedIn احتمالاً مشتریان شما در آنجا هستند. ایجاد یک حساب کاربری به ارتباط با اطلاعات مهم درباره آنچه شما ارائه می دهید و دلیل مراقبت از آنها کمک می کند.

 

همچنین با فراهم کردن فرصتی برای نشان دادن شخصیت و احساس خود از طریق بازاریابی محتوای متفکر ، به انسانی شدن برند شما کمک می کند