سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارشناسان و سرمایه گذاران جهانی اولویت های تحقیق COVID-19 را تعی

کارشناسان برجسته بهداشت از سراسر جهان برای ارزیابی سطح دانش فعلی در مورد بیماری جدید COVID-19 ، شناسایی شکاف ها و همکاری با یکدیگر برای تسریع و تأمین بودجه تحقیقات اولویتی مورد نیاز برای کمک به متوقف کردن این شیوع ، در مقر سازمان بهداشت جهانی ژنو گرد هم آمده اند. برای هر شیوع آینده آماده شوید

 

این مجمع 2 روزه مطابق با طرح WHO R&D Blueprint - استراتژی برای تولید داروها و واکسن ها قبل از همه گیری ها ، و تسریع در تحقیق و توسعه در هنگام وقوع ، تشکیل شد.

 

وی گفت: "این شیوع یک آزمایش همبستگی است - سیاسی ، مالی و علمی. ما باید جمع شویم تا با دشمن مشترکی که مرزها را رعایت نمی کند ، مبارزه کنیم ، اطمینان حاصل کنیم که از منابع لازم برای پایان دادن به این شیوع برخوردار هستیم و بهترین علم خود را به صدر می رسانیم تا جوابهای مشترک را برای مشکلات مشترک پیدا کنیم. تحقیقات بخشی جدایی ناپذیر از پاسخ شیوع است. "دکتر گفت مدیر کل WHO دکتر Tedros Adhanom Gbrebreyusus. "من از پاسخ مثبت جامعه پژوهشی برای پیوستن به ما در کمترین زمان و برنامه های مشخص و تعهد به همکاری مشترک قدردانی می کنم."

 

در این نشست که با همکاری GloPID-R (همکاری جهانی تحقیقات جهانی برای آمادگی بیماریهای عفونی) برگزار شد ، سرمایه گذاران اصلی تحقیق و بیش از 300 دانشمند و محقق از طیف گسترده ای از رشته ها گرد هم آمدند. آنها در مورد همه جنبه های شیوع و راه های کنترل آن از جمله:

 

تاریخ طبیعی ویروس ، انتقال و تشخیص آن.

تحقیقات حیوانی و زیست محیطی در مورد منشا ویروس ، از جمله اقدامات مدیریت در رابط انسان و حیوان.

مطالعات اپیدمیولوژیک؛

خصوصیات بالینی و مدیریت بیماری ناشی از ویروس.

پیشگیری و کنترل عفونت ، از جمله بهترین راه های محافظت از کارکنان مراقبت های بهداشتی؛

تحقیق و توسعه برای درمان های واکسن و واکسن های نامزد؛

ملاحظات اخلاقی برای تحقیق؛

و ادغام علوم اجتماعی در پاسخ به شیوع.

"این جلسه به ما امکان شناسایی اولویت های فوری تحقیق را داد. به عنوان یک گروه از سرمایه گذاران ، ما با همکاری WHO به جمع آوری ، هماهنگی و تراز کردن بودجه خود ادامه خواهیم داد تا بتوانیم تحقیقات لازم برای مقابله با این بحران و متوقف کردن شیوع بیماری را متوقف کنیم. " "دسترسی عادلانه - اطمینان از اینکه ما داده ها را به اشتراک می گذاریم و به کسانی که نیاز بیشتری دارند ، به ویژه در کشورهای با درآمد متوسط ??و متوسط ??، برای این کار اساسی است که باید در همه حال با ملاحظات اخلاقی هدایت شود."

 

در این جلسه ، بیش از 300 دانشمند و محقق شرکت کننده به صورت حضوری و عملا در مورد مجموعه ای از اولویت های تحقیق جهانی به توافق رسیدند. آنها همچنین سازوکارهایی را برای ادامه تعامل و همکاری های علمی فراتر از این نشست ارائه دادند که توسط WHO با هماهنگی و تسهیل انجام می شود. آنها با سرمایه گذاران تحقیق همکاری کردند تا مشخص کنند که چطور می توان منابع لازم را بسیج کرد تا تحقیقات بحرانی سریعاً آغاز شود.

 

مذاکرات اساس نقشه راه تحقیق و نوآوری را ترسیم می کند که کلیه تحقیقات مورد نیاز را ترسیم می کند و توسط محققان و سرمایه گذاران برای تسریع در پاسخ تحقیق استفاده خواهد شد.

 

توجه داشته باشید به ویراستاران

GloPID-R یک اتحاد جهانی سازمان های بین المللی بودجه تحقیق است که در آمادگی و پاسخگویی به همه گیری ها سرمایه گذاری می کنند.