سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تخلیه آمریکایی ها و خانواده های آنها از کشتی تفریحی الماس پرنسس

به نظر می رسد برنامه ایالات متحده برای تخلیه آمریکایی ها و خانواده های آنها از کشتی تفریحی الماس پرنسس الماس ، موردی از یک دولت قدرتمند است که به یاری آسیب پذیرترین شهروندانش می آید.

 

اما این تصمیم عصبانیت برخی مسافران خسته را برانگیخته است ، که معتقدند این حرکت در واقع می تواند توانایی بازگشت آنها به زندگی عادی را بازگرداند - دقیقاً همانگونه که این گزینه در اختیار آنها بود.

هزاران نفر از 3 فوریه در داخل قرنطینه اجباری در داخل شاهزاده الماس ، که در بندر یوکوهاما به اسکله مستقر شده است ، در کابین های خود گیر افتاده اند ، با 356 مورد تائید شده از کروناویروس در هیئت مدیره ، که 70 مورد از آن اعلام شد یکشنبه ، کشتی. بیشترین غلظت موارد کروناویروس جدید در خارج از سرزمین اصلی چین را دارد. در تاریخ 19 فوریه ، سرانجام دوره قرنطینه بحث برانگیز پایان یافت.

تا روز شنبه ، به نظر می رسید دولت آمریکا با آن برنامه سوار شده است. اجماع آژانس های دولتی ، که به بیش از 400 آمریکایی در داخل کشور منتقل شده بود ، این بود که ماندن در کشتی برای دوره قرنطینه بهترین دوره عمل بود.

بیشتر مسافران هیجان زده نمی شدند اما این طرح را پذیرفتند.

پس از قرنطینه ، به مسافران عاری از ویروس گفته شد که می توانند پروازهای تجاری را به ایالات متحده برگردانند.

سپس ایمیل آمد.

کشتی مسافرتی الماس پرنسس به دلیل ترس از کورو ویروس بیضی ، حدود 3،600 نفر از آنجا را به صورت اتومبیل قرنطینه می کند.

کشتی مسافرتی الماس پرنسس به دلیل ترس از کورو ویروس بیضی ، حدود 3،600 نفر از آنجا را به صورت اتومبیل قرنطینه می کند.

بعد از ظهر روز شنبه ، سفارت ایالات متحده در توکیو با ارسال یک اطلاعیه برای آمریکایی ها از روی شاهزاده خانم الماس خبر داد که قصد دارد تخلیه نزدیک به 400 آمریکایی را به خانه برگرداند.

پس از آنجا 14 روز دیگر قرنطینه اجباری آغاز می شود. هرکسی که تصمیم به پرواز نگیرد ، باید 14 روز دیگر در ژاپن صبر کند تا قبل از بازگشت به ایالات متحده علامت علامتی داشته باشد.

این تصمیم با خشم بسیاری از مسافران به دو سؤال ساده درباره پاسخ ایالات متحده ، عصبانیت را در بین مسافران آمریکایی برانگیخته است: چرا دولت آمریکا اینقدر صبر کرد تا تصمیم در مورد این تصمیم را بگیرد؟ چه عواملی باعث چنین تغییر چشمگیر در سیاست ایالات متحده شد؟

Relatives of passengers wave to the Diamond Princess cruise ship, which has around 3,600 people quarantined onboard due to fears of the new coronavirus.

ویرانگر مالی و عاطفی

در تاریخ 18 فوریه ، دولت ژاپن قصد دارد تمام کسانی را که در این ویروس باقی مانده اند ، آزمایش کند. نتایج باید طی سه روز ارائه شود. از 21 فوریه ، اعزام های مبهم شروع می شود.

اما مسافران آمریکایی که تخلیه شده اند آزمایش نمی شوند.

ماتیو اسمیت ، مسافر آمریکایی ، "از تراژدی گرفته تا کمدی تا فورس" ، توییت کرد و هیچ مشتی به دستش نداد. "دولت آمریکا در عوض می خواهد ما را بدون آزمایش از ما دور کند ، ما را با گروه دیگری از افراد بی تجربه به ایالات متحده پرواز می دهد ، و سپس ما را در 2 هفته دیگر قرنطینه می چسباند؟ اصلاً چطور این امر حس می شود؟"

کسانی که تصمیم می گیرند سوار پرواز نشوند ، باید دو هفته دیگر در ژاپن بمانند تا بتوانند به خانه بروند.

برای کاری مانسیکالکو که صاحب یک شرکت املاک و مستغلات در یوتا است ، این اخبار در ساعت یازدهم آزادی را از دستان وی طنین انداز کرد.

وی به CNN از کابین خود گفت: "این مانند حکم زندان است برای کاری که نکردم." "آنها بدون هیچ دلیلی ما را گروگان می گیرند."

مانسالیکو گفت دو هفته دیگر از خانه فاصله دارد تا مبلغ 50،000 دلار به بالا برای او هزینه شود. او گفت: "این از نظر اقتصادی نیز ویران کننده است و همچنین از نظر عاطفی نیز ویران کننده است. من وقتی خبر را دریافت کردم و ... کلمات را برای توضیح چگونگی احساس خود ندارم. و اکنون فقط عصبانی هستم."

این تخلیه همچنین خانواده آمریکایی هایی را که آزمایش ویروس مثبت را در نقطه سختی قرار داده اند ، قرار می دهد. حداقل 29 آمریکایی وجود دارند که آزمایش مثبت کرده اند و هرکسی که ویروس داشته باشد یا علائمی را نشان دهد ، قادر به پرواز در پرواز منشور نخواهد بود.

کنت فریز ، همسرش ربکا در هفته گذشته تست مثبت کرد و به بیمارستان توکیو منتقل شد ، گفت: "ما دوباره از کنترل خارج می شویم." "من بدون ربکا پرواز نمی کردم."

قرنطینه شکست خورده؟

یکی از دلایل ناراحتی مسافران این است که ، اوایل هفته گذشته ، کارشناسان از تصمیم دولت ژاپن برای قرنطینه کردن افراد در کشتی سوءاستفاده کردند.

پیتر هوتز از دانشکده پزشکی بیلور گفت: "من نمی فهمم که چرا آنها باید در یک کشتی نگهداری شوند." "ما از آنهایی که من از رویکردها و اخلاق قرن 14 استفاده می کنم برای افراد مبتلا به بیماری انتقال پذیر استفاده می کنیم."

تغییر ناگهانی در سیاست ایالات متحده باعث شد عده ای بر این باورند که واشنگتن ایمان خود را به اثربخشی واکنش ژاپن از دست داده است. در اوایل این هفته ، به نظر می رسید که حدود 1000 خدمه در کشتی با کشتی در قرنطینه نگهداری نمی شوند ، وعده های غذایی را با ماسک های کنار هم می خورند و در کنار هم کار می کنند.

این اقدام آمریکا فشارهایی را برای دولت های دیگر با شهروندان در کشتی سوار کرده است تا بتوانند پاسخ دهند.

Rose Yerex ، یک کانادایی که به همراه همسرش در سراسر قرنطینه به شدت قاطعانه برخورد کرده است ، نتوانست عصبانیت خود را روز شنبه بازگرداند.

 

بستگان مسافران به کشتی مسافربری "الماس پرنسس" سوار می شوند ، که به دلیل ترس از کروناویروس جدید ، حدود 3600 نفر در آنجا به صورت قرنطینه کار می کنند.

وی گفت: "این واقعاً نوعاً تفاوت بین دو کشور را نشان می دهد." "بنابراین ، سلام ، تبریک می گویم به شما بچه های آمریکایی که می خواهید مرخص شوید. دولت شما از شما حمایت می کند ، مال ما نیست."

روز یکشنبه ، دولت کانادا برنامه تخلیه خود را اعلام کرد. دولت هنگ کنگ همچنین روز یکشنبه اعلام کرد که در حال تنظیم یک پرواز چارتر است تا به محض اجاز bring عزیمت به خانه ، ساکنان خانه را به صورت رایگان آزاد کند.

اما شاید بدترین خدمه خدمه Diamond Princess باشند.

بعد از آنکه برخی از خدمه درخواست کمک ناامید کردند ، شاهزاده کروز روز شنبه به آنها گفت که به محض اینکه همه مسافران کشتی را ترک کردند ، باید قرنطینه 14 روزه خود را تحمل کنند.

جان سوارتز ، رئیس پرنسس کروز ، گفت: "این برای همه ما ناامیدکننده است."

روز یکشنبه ، پرنسس کروز اعلام کرد که سفرهایی را که در داخل پرنسس الماس انجام می شود تا 20 آوریل به دلیل طولانی شدن دوره قرنطینه ، لغو می کند.

از مشتریانی که سوالی درباره برنامه های سفر خود دارند ، خواسته می شود تا با صفحه تغییرات برنامه و لغو برنامه های سفر در وب سایت شرکت مشورت کنند.

این شرکت توئیت کرد: "ما از شما درخواست می کنیم که لطفاً از طریق مرکز تماس با ما برای اطلاعات تغییر برنامه سفر به حداقل برسید زیرا ما از طریق همه تغییرات سفر و تأثیرات بعدی روی برنامه های سفر کار می کنیم. از شما برای صبر و درک خود متشکریم."