سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اینستاگرام گزینه ای را برای نمایش آخرین ارسال ها در ابتدا آزمایش

اینستاگرام از آنجایی که در سال 2016 از یک منبع تغذیه به یک الگوریتم هدایت شده تغییر نکرده است - اما ویژگی جدیدی که در کد برنامه مشاهده شده است نشان می دهد که کاربران به زودی می توانند یک روش جدید برای دیدن جدیدترین ارسال ها در ابتدا مشاهده کنند.

 

جین منچون وون ، پیشکسوت سریال گزینه ای را پیدا کرد که در حال حاضر برای کاربران عادی به نظر نمی رسد. صفحه نمایش چلپ چلوپ ظاهر می شود ، به شما کمک می کند تا در پست های جدید افراد خاص "گرفتار شوید".

 

به نظر نمی رسد این یک بازگشت کامل به خوراک زمانی باشد ، اما ممکن است برای جلب رضایت برخی از کسانی که مشغول جمع شدن بودند ، فعالیت اخیر خود را در اینستاگرام مشاهده کنید تا پیش از آنچه که این برنامه فکر می کند بهترین ارسال های روز است .

 

مراقب تلفن های جعلی Galaxy Note باشید

زیرنویس زنده می تواند به Chrome برسد

این بهترین فیلم های Netflix هستند

با گذشت سالها ، اینستاگرام در واقع الگوریتم های خود را افزایش داده است ، به طوری که عکس ها و فیلم ها به موقع شانس بهتری برای ظاهر شدن در بالای فید دارند ، و آزمایش های قبلی نیز در مورد ویژگی "ارسال های جدید" وجود داشته است.

 

هیچ برنامه راه اندازی

هنوز مشخص نیست که این ویژگی "آخرین پستها" چه زمانی قرار است نور روز را به طور رسمی ببینند ، اما شکی نیست که چیزی است که توسعه دهندگان اینستاگرام در مورد آن فکر می کنند و به طور جدی آزمایش می کنند.

 

الکساندرو ویویکا ، بخشی از تیم ارتباطات ، در توییتر تأیید کرد که این ویژگی بخشی از هک هاتون اخیر در فیس بوک است ، رویدادی که کد نویسان برای خارج از برنامه روزانه معمول خود آزمایش می کنند.

 

Voica گفت: "این در دسترس همگان نیست و ما در حال حاضر برنامه ای برای آزمایش یا راه اندازی آن نداریم." به گفته ویوکا ، بنابراین به نظر می رسد حداقل برای مدتی هنوز این گزینه را در اینستاگرام دریافت نمی کنیم.

 

جدیدترین ویژگی برای افزودن به برنامه شبکه های اجتماعی ابزاری است برای نشان دادن کاربرانی که حداقل با آنها تعامل دارید. اگر می خواهید تعداد حسابهای خود را کاهش دهید ، این مکان خوبی برای شروع است.