سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 دقیقه با گلکسی Z Flip سامسونگ به من اطمینان داد که تلفن های ت

بیایید یک چیز را مستقیماً بیاموزیم: من نمی خواهم Samsung Galaxy Z Flip بخرم. گفته می شود ، این اولین تلفن تاشو است که باعث شده من تلفن های خمیده را به عنوان گزینه ای برای یک تلفن هوشمند معمولی روزمره در نظر بگیرم.

 

وقتی نشتی برای Galaxy Z Flip شروع شد ، فکر کردم طراحی مسخره ای دارد که فقط کار نمی کند. در واقع این دو مربع است که با یک نمایشگر نسبتاً 6.7 اینچی با نسبت تصویر 6.7 اینچی ، با ابعاد 21.9: 9 غیرمستقیم در بین مستطیل ها قرار گرفته است.

 

ما بارها و بارها در طول ژانویه و فوریه نشت تلفن را دیدیم ، و تا زمانی که Z Flip را در دست خود نکشیدم دوباره تجدید نظر کردم.

 

من در رویداد Unpacked سامسونگ در لندن - که در آن سری Galaxy S20 را نیز معرفی کرده بود - دست گلکسی Z Flip را گرفتم و حداکثر 10 دقیقه آن را در دستانم گرفتم.

 

این ممکن است طولانی نباشد ، اما برای من کافی بود که تلفن های قابل حمل را در اینجا بمانم.

 

پرش بزرگ بعدی

من از Samsung Galaxy Fold استفاده گسترده کردم ، چند ساعت را با هواوی Mate X گذراندم و خلاصه موتورولا Razr 2019 را امتحان کردم ، بنابراین به خوبی در دنیای تلفن های قابل تاشو که در حال حاضر در فروش هستند ، آگاه هستم یا تنظیم شده ام زمین به زودی

 

برخلاف Galaxy Fold و Mate X ، Galaxy Z Flip در عین اینکه آینده نگر است احساس عملی می کند. به من اعتقاد نداری؟ خوب است - این دقیقاً همان احساسی است که قبل از برداشتن آن داشتم.

 

Fold و Mate X از فناوری تاشوئی استفاده می کنند تا حداکثر اندازه صفحه نمایش که در جیب شما جای می گیرد ، مرزها را فشار دهند. این ممکن است برای برخی از کاربران مفید باشد ، اما بسیاری از آنها وقتی می توانید یک لپ تاپ یا رایانه لوحی که به کیف شما می خورد ، عملی نبینند.

 

Galaxy Z Flip سعی دارد در یک رابطه مشابه با Motorola Razr جدید ، کار دیگری انجام دهد.

 

موتورولا Razr 2019 نسخه تاشو موتورولا Razr 2019 (اعتبار تصویر: موتورولا)

این تلفن ها ممکن است تلفن های تلنگر را تقلید کنند - و موتورولا Razr حتی از آن زاویه برای مبارزات بازاریابی خود استفاده می کند - اما چیزی برای گفتن وجود دارد که تلفن های تلنگر قدیمی می توانند با سهولت تاشو پایین بیاورند و به راحتی وارد جیب شما شوند.

 

لحظاتی قبل از استفاده از Galaxy Z Flip برای اولین بار ، من از Samsung Galaxy S20 Ultra استفاده کرده بودم. این گوشی با صفحه نمایش 6.9 اینچی بسیار بزرگ است و اندازه ای مشابه تبلت هایی مانند Amazon Fire 7 دارد.

 

مگر اینکه غول باشید ، بعید به نظر می رسد که این گوشی با ابعاد 166.9 x 76 x 8.8 میلی متر در جیب شما جای بگیرد.

 

Z Flip دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است ، اما وقتی ابعاد آن کم شود ، فقط 87.4 73 73.6 x 17.3 میلی متر کم می شوند.

 

این در اکثر جیب ها مناسب است و در حالی که در 17.3 میلی متر ، ممکن است با استانداردهای مدرن گوشی های هوشمند فوق العاده ضخیم تلقی شود - فراموش نکنید که نوکیا افسانه ای 3310 یک گریم 22 میلی متر بود - تقریباً مطمئناً راحت تر از تلاش برای جاسازی Galaxy Fold یا Mate است. X را به لباس خود.

در جیب شما جای می گیرد

بازاریابی Galaxy Z Flip این عدالت تلفنی را انجام نمی دهد. این احتمال وجود دارد که مفید بودن آن تا زمانی که آن را در دست خود نگیرید برای شما آشکار نخواهد بود.

 

این مورد برای من اتفاق افتاد ، و با این که هنوز به طور کلی در مورد تلفنهای تاشو شکاک هستم ، این مانند یک قدم بزرگ دیگر برای فاکتور شکل جدید که خیلی ها از آن هیجان زده هستند ، قدم برمی دارد.

 

بدیهی است که در آغاز این قیمت باز هم 1.380 دلار / 1.300 پوند (در حدود 2،050 دلار AU) اما مطمئناً با گذشت زمان کاهش می یابد. من واقعاً امیدوارم که تکرارهای آینده گزینه های مقرون به صرفه تری را نیز ببیند.

 

این ارزان تر از قیمتی برابر 1،980 دلار / 1،900 پوند / A900 دلار AU است ، اما می توانید تأثیر نخستین تلاش روی Z Flip را احساس کنید.

 

فناوری لولا مشابه است و لبه بیرونی دستگاه برای اطمینان از ورود گرد و غبار به صفحه و خراشیدن آن یکسان نیست. سامسونگ راهی پیدا کرده است که آن ویژگی ها را در یک شکل متفاوت و همچنین هزینه کمتری برای آن در نظر گرفته است.

 

قیمت تلفن های قابل تاشو در آینده فاکتور ساخت یا شکست برای تولید کنندگان خواهد بود و من نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم بعدی چیست.