سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این جعلی سامسونگ Galaxy Note 10+ تقریباً شبیه به نمونه واقعی است

با ورود S20 Ultra ، گلکسی نوت 10+ دیگر گوشی پرچمدار سامسونگ نیست. با این حال ، مدل قدیمی دارای یک ویژگی است که آن را برای کسب و کارها بسیار مفید می کند: یک قلم هوشمند یا قلم.

 

موفقیت Note 10+ در بین مشاغل ، یک تقلیدگر را القا کرده است - اولین چیزی که در طبیعت دیده ایم. برای اطلاع از Kimtien Note 10+ به وب سایت محبوب چینی Aliexpress بروید.

 

به نظر می رسد بسیار شبیه دستگاه سامسونگ است ، با همان نام و طرح رنگی مشابه ، اما انتظار نداشته باشید که در هر نقطه ای از نزدیکی و همچنین تغییر دهنده اصلی آن عمل کند.

 

ما بهترین تلفن های هوشمند موجود در بازار را تنظیم کرده ایم

 

بهترین تلفن های هوشمند ناهموار موجود را بررسی کنید

در اینجا لیست کوتاه بهترین تلفن های هوشمند تجاری در حال حاضر است

در زمان نوشتن با قیمتی بیش از 166 دلار (تقریباً 130 پوند) ، تقریباً یک پنجم قیمت واقعی است.

 

طبق مشخصات ، این گوشی دارای یک پردازنده 10 هسته ای (نه از کوالکام یا سامسونگ بلکه Mediatek) همراه با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت است.

 

همچنین یک سوکت هدفون 3.5 میلی متری ، باتری 4800 میلی آمپر ساعتی ، بلوتوث 4.0 ، نمایشگر عظیم 6.8 اینچی اینچ و دوربین های 13 مگاپیکسلی و 23 مگاپیکسلی به ترتیب در جلو و عقب وجود دارد. برگه مشخصات همچنین می افزاید: این دستگاه بر روی اندروید 9.1 کار می کند و قابلیت دو سیم کارت را ارائه می دهد و البته یک قلم نیز وجود دارد.

 

دهها هزار واحد در حال حاضر در دسترس است ، که نشان می دهد این یک عملیات خوب است. ما مطمئن هستیم سامسونگ می خواهد تولید کنندگان را به خاطر شباهتهای بارز در طراحی و فاکتور فرم پاسخ دهد ، اما برحذر باشید ، مطمئناً این یک مورد خیلی خوب است که واقعیت داشته باشد.