سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمای ساختمان

نمای ساختمان از زمان های قدیم، نمای ساختمان برجستگی و دیده شدن پیدا کرده است. همانطور که احتمالاً می دانید، اولین باری که یک بازدیدکننده یک ساختمان را می بیند، اولین برداشت آنها از آن به شدت تحت تأثیر جذاب بودن نمای ساختمان است.

کلمه "نما" در اصل از کلمه ایتالیایی facciata گرفته شده است. به نمای بیرونی ساختمان اشاره دارد که به انگلیسی Building Facades نوشته شده است. در کنار پشت بام، نماهای ساختمان در زمره مهم ترین اجزای آن قرار می گیرند، زیرا به عنوان دفاع اصلی در برابر عوامل جوی مانند باد، باران، برف، خورشید و غیره عمل می کنند.


با توجه به آنچه تاکنون گفتیم، استفاده از یک سیستم نمای خوب که از خطراتی که در مورد آن صحبت کردیم محافظت می کند، باید اولویت اصلی شما باشد. البته حفاظت از ساختمان باعث توقف اتلاف انرژی و کاهش هزینه های جانبی ساختمان نیز می شود.


نما با تشریح انواع مختلف نمای ساختمان و فهرست نماهای برتر آپارتمان برای سال 2023، تصمیم گرفته است تا شما را در خرید بهتر یاری کند. البته این تنها موارد نیست. نمونه هایی از پروژه های طراحی نمای ساختمان نیز در این صفحه بررسی و به طور کامل با هم مقایسه می شوند.

برای گروه بندی انواع نمای ساختمان از دسته بندی های زیر استفاده می شود:


نمای آجری

صورت سنگی

تراورتن.

سنگ گرانیت.

سنگ مرمر

سنگ کوارتزیت

و انواع سنگ های دیگر از جمله سنگ کریستال، سنگ چینی و غیره.

نمایی از کوه ها.

یک نمای چوبی

شیشه.

کامپوزیت.

سیمان

نمای کلی ساختمان

نمای ساختمان از سرامیک.

نمای آلومینیومی

نمای سبز ساختمان

با ما همراه باشید تا با انواع مدل های نمای ساختمان و آپارتمان آشنا شوید، حالا که هر کدام را بررسی کرده و به طور مختصر به آن پرداخته ایم.


نمای آجری در حال حاضر موجود است.

نمای آجری ساختمان که متریالی است که بیشتر در آن استفاده می شود، یکی از انواع نمای آپارتمانی است که در قرن بیست و یکم توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اکثر افرادی که در طراحی نمای ساختمان فعالیت می کنند از انواع نماهای آجری آپارتمان و ساختمان برای خلق آثاری استفاده می کنند که از جذابیت بصری بالایی برخوردار باشند، بنابراین نمای آجری به انواع مختلفی تقسیم می شود.


شما می توانید از نمای آجری ساختمان به روش های مختلفی از جمله سنتی، تزئینی، مدرن و ساده استفاده کنید. در هر یک از موقعیت های ذکر شده، نمای آجری به ساختمان شما کمک می کند تا زیبا به نظر برسد.


 

همچنین به لطف جدول انواع نمای آجری که در زیر تهیه و تنظیم کرده ایم، می توانید مدل های مختلف آجری که در نمای آجری ساختمان به کار رفته اند را به سرعت مشاهده کنید.